Sunday, February 20, 2011

bile laa aku leh dpt nie sume..???


hurrmmm..sebenarnyer..aku tefkr nie...agk2...
ble la ak leh dpt pe yg ak nk nie kan....kalo laa aku kaye...10 aku beli...huhu...
tp sbb mahal en....
jadinyer...hasrat terpakse digari dulu....
kowg nk taw x pe bende yg ak nk sgt smpai wt ak sedih??
nie haaa....
blackberry
tunggu aku da keje t bru laa aku beli...
(ntah2 t de model lg canggih...huhu)
nie plak kete idaman aku since aku lahir g....
(auta je 2)
hahaha..ak mmg fanatik gler kete nie....
if ak kawen ngn anak jutawan ke kan...
(berangan je lebih nie)huhu
aku beli 3 bjik tros kete nie....huhuhu
BMW - 3 - series
next,nie pn aku nk gak...
tp hope bnde nie dtg dr future husband aku...huhuhu
(xpe kan ak nk berangan kejap)hehee
cincin berlian
siyes..mmg sebijik cmnie chencen berlian yg aku idam2kan dr aku kecik lg.....
smartkan chencen nie..huhuhu...

No comments:

Post a Comment