Friday, February 18, 2011

Bermula laa Story Behind Cerita...



salam ukhuwah..
salam satu malaysia...
dengan penuh rase berbesar hati,aku da berjaye jugak ke alam beblog nie...
walaupun agk ketinggalan zaman jugak...hahaha
disebabkan baru create beblog nie,aku tatau mao cte pe...
ak story mory pasal aku cket laa ea..huhu
jom...
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَانِ الرَّحِيْم
---------------------------------------------------------



aku skunk nie ngh praktikal..
kt tempat 'terbaik' bg aku...huhu
Majlis Perbandaran Kajang
-
tempat nie, 'bnyk gler' kenangan weyh...
walaupun..5bln jer...
------------------------
aku praktikal ngn minah nie ha...
husna hafiza binti mohd saleh
de yg knal minah nie x??huhu
salah seowg drpd 5 owg besfrenzfoeber ak..
strawberry
i. Farah Adilah Binti Radzuan
ii. Nurul Asyikin Binti Ishak
iii. Ili Farhana Binti Halid
iv. Noor Elissa Binti Mazlan
aku sayangs gler kt dowg...
-----------------------------
nie plak...
BFF aku dr skewl rendah till now..
my lovely frenz...
jiha russli & fiqa sidek



name lovely frenz aku nie...
Najihah Binti Russli..
(cute kan dye)hehehe
------------------------------
nway....
2 jela kowt story tok mlm nie....
setelah tension ngadap mende neh....hahahaa
taataa....
salam.....

No comments:

Post a Comment